[vc_row][vc_column width=”1/1″][layerslider_vc id=”39″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1427297231873{background-color: #ffffff !important;}” type=”full_width” height=”120px” background_style=”normal” columns_height=”normal_height”][vc_column width=”1/1″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1427301867093{padding-top: 10px !important;padding-right: 150px !important;padding-bottom: 10px !important;background-color: #ffffff !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}” type=”full_width” background_style=”normal” columns_height=”normal_height”][vc_column width=”1/3″][vc_single_image border_color=”grey” img_link_target=”_self” image=”3099″ img_link_large=”” img_size=”450*450″ css_animation=”left-to-right”][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_custom_heading text=”Baby kleding die meegroeit” font_container=”tag:h2|text_align:left” google_fonts=”font_family:Montserrat%3Aregular%2C700|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text]HET babykledingmerk voor de bewuste ouder! Comfortabel voor baby’s, gemakkelijk in gebruik voor ouders, duurzaam en eerlijk voor de hele keten!

…[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1427297231873{background-color: #ffffff !important;}” type=”full_width” height=”120px” background_style=”normal” columns_height=”normal_height”][vc_column width=”1/1″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1427301988460{padding-top: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;padding-left: 150px !important;background-color: #ffffff !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}” type=”full_width” background_style=”normal” columns_height=”normal_height”][vc_column width=”2/3″ css=”.vc_custom_1427298682195{padding-left: 150px !important;}”][vc_custom_heading text=”Omvouwbare mouwtjes” font_container=”tag:h2|text_align:left” google_fonts=”font_family:Montserrat%3Aregular%2C700|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text]Uniek selling point. De mouwtjes kunnen omgeslagen worden, waarmee de kleding langer mee gaat.

…[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image border_color=”grey” img_link_target=”_self” image=”3101″ img_link_large=”” img_size=”450*450″ css_animation=”right-to-left” alignment=”right”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1427301893227{padding-top: 10px !important;padding-right: 150px !important;padding-bottom: 10px !important;background-color: #ffffff !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}” type=”full_width” background_style=”normal” columns_height=”normal_height”][vc_column width=”1/4″][vc_single_image border_color=”grey” img_link_target=”_self” image=”3082″ img_link_large=”” img_size=”450*450″ css_animation=”left-to-right”][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_custom_heading text=”Verhip denkt duurzaam” font_container=”tag:h2|text_align:left” google_fonts=”font_family:Montserrat%3Aregular%2C700|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text]Duurzaamheid wordt steeds belangrijker voor de consument. Volgens dossierduurzaam.nl (2014) is het aandeel consumenten dat bij de aanschaf van producten en diensten let op duurzame aspecten in 2014 gestegen naar 42 procent (t.o.v. 30% in 2013). Nederlanders zijn volgens awearnessfashion.nl bereid ca. 10% meer te betalen voor een duurzaam kledingstuk. Mensen willen per se niet minder consumeren, maar wel consumeren met een goed gevoel. Trendwatching.com spreekt in dit kader van ‘guilt free consumption’.[/vc_column_text][vc_progress_bar values=”40|Wordt verkocht voor de normale prijs,30|Wordt in de uitverkoop gedaan,30|Wordt vernietigd” bgcolor=”bar_turquoise” units=”%”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1427300819425{background-color: #88d1ce !important;}” type=”full_width” height=”30px” background_style=”normal” columns_height=”normal_height”][vc_column width=”1/1″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1427300827048{background-color: #ffffff !important;}” type=”full_width” height=”90px” background_style=”normal” columns_height=”normal_height”][vc_column width=”1/1″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1427301911756{padding-top: 10px !important;padding-right: 150px !important;padding-bottom: 10px !important;background-color: #ffffff !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}” type=”full_width” background_style=”normal” columns_height=”normal_height”][vc_column width=”1/4″][vc_single_image border_color=”grey” img_link_target=”_self” image=”3103″ img_link_large=”” img_size=”full” css_animation=”left-to-right”][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_custom_heading text=”Ontwerp” font_container=”tag:h2|text_align:left” google_fonts=”font_family:Montserrat%3Aregular%2C700|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text]Geen van de merken ontwerpt haar kleding in dialoog met de doelgroep. Veelal wordt gebruikt gemaakt van de trendsheets en op basis van de inspiratie van de ontwerper wordt een brede collectie gemaakt, waarvan nog steeds 30% niet wordt verkocht en 30% in de uitverkoop belandt. Door de behoeften van de doelgroep te onderzoeken weten wij zeker dat er markt is voor de producten die wij produceren. We hebben marktonderzoek gedaan onder 200 ouders naar de psychologische en fysieke behoeften van ouders aan babykleding.

Zie de onderzoeksgegevens hieronder[/vc_column_text][vc_progress_bar values=”60|Kleding van zachte stof zijn,30|Kleding kan beter geen knoopjes hebben,70|Kleding moet lang meegaan” bgcolor=”bar_turquoise” units=”%”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1427297231873{background-color: #ffffff !important;}” type=”full_width” height=”120px” background_style=”normal” columns_height=”normal_height”][vc_column width=”1/1″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1427301955873{padding-top: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;padding-left: 150px !important;background-color: #ffffff !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}” type=”full_width” background_style=”normal” columns_height=”normal_height”][vc_column width=”2/3″][vc_custom_heading text=”Productie” font_container=”tag:h2|text_align:left” google_fonts=”font_family:Montserrat%3Aregular%2C700|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text]Verhip werkt alleen met gecertificeerde materialen en producenten. Ten opzichte van de grote merken biedt dit een concurrentievoordeel, omdat onze organisatie vanuit de kern is opgezet om financiële, ecologische en sociale waarde te creëren. De grote merken als H&M doen pogingen met eco-lijnen (vaak niet gecertificeerd), maar kunnen hun businessmodel moeilijk omvormen.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image style=”vc_box_rounded” border_color=”grey” img_link_target=”_self” image=”3102″ img_link_large=”” css_animation=”right-to-left” img_size=”450*450″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1427297231873{background-color: #ffffff !important;}” type=”full_width” height=”120px” background_style=”normal” columns_height=”normal_height”][vc_column width=”1/1″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1427301940530{padding-top: 10px !important;padding-right: 150px !important;padding-bottom: 10px !important;background-color: #ffffff !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}” type=”full_width” background_style=”normal” columns_height=”normal_height”][vc_column width=”1/3″][vc_single_image border_color=”grey” img_link_target=”_self” image=”3089″ img_link_large=”” css_animation=”left-to-right” img_size=”450*450″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_custom_heading text=”Een duurzaam begin” font_container=”tag:h2|text_align:left” google_fonts=”font_family:Montserrat%3Aregular%2C700|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text]Het krijgen van kinderen lijkt bij uitstek een moment om voor duurzame producten te kiezen.

…[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1427300819425{background-color: #88d1ce !important;}” type=”full_width” height=”30px” background_style=”normal” columns_height=”normal_height”][vc_column width=”1/1″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1427295342539{background-color: #ffffff !important;}” type=”full_width” background_style=”normal” columns_height=”normal_height”][vc_column width=”1/1″][layerslider_vc id=”40″][/vc_column][/vc_row]